27 augusti 2008

Här sitter jag och mår bra och har träningsvärk i benen!
Hur mår ni?

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jag sitter också och mår bra, fast utan träningsvärk :)

Anonym sa...

Perfekt. Är varm å go i kroppen efter dagens morgonpass. Dicker lite Yogi-te

Anonym sa...

träningsvärk i ryggen efter gymbesöket igår - känns BRA på den fronten, sämre att halsen mår dåligt... Men bättre att den är dålig nu än till halvmaran... =)

MarathonMia sa...

Stel i benen efter utfallssteg igår. Men pigg och glad.

Unknown sa...

Stel och yrslig efter kiropraktorbesök (det ska ge med sig snart sa han), annars bra :)

Sofy sa...

Jag har mest ångest för att jag inte vet hur jag ska pricka formen till på söndag. Och så är jag hungrig som en varg!

Ska man springa snabbt idag eller på torsdag, eller både och fast olika långt? Kan jag träna x-fit idag? Annars.. jämna plågor! Svarade om kräftfrågan inne hos mig! kramen

Erika sa...

Jo tack, helt ok bortsett från illbattingar på händerna och förmodligen ofrivillig vila :(
Försöker mentalt ställa in mig på loppet på söndag som blir en prövning för benhinnorna!

gullfot sa...

Haha, jag sitter och väntar på träningsvärken från i morse!

Mia sa...

Glad över att jag nu kan gå efter fyra dagars träningsvärk i benen.
Och hungrig. Måste äta!

TheLoonyNail sa...

Mår helt super, sitter i New York...vi har precis tagit en simtur i hotellpoolen efter en lång dag på stan (trött i benen :) ska strax iväg och äta middag på en god vietnamesisk restaurang. Det ända tråkiga är att vi åker hem imorgon... men jag har köpt en massa roliga saker som det ska bli kul att åka hem och prova!!! ha de!