27 augusti 2008

Guess who is back!



Min personliga hare, tidtagare och diskmaskin:
Grabben!

9 kommentarer:

Susanna sa...

"Diskmaskin". Haha, du är rolig du!

Erika sa...

Tur att det inte bara är jag som benämner min grabb som diskmaskin :)

Sofy sa...

he, he... Bra där. Välkommen till norr grabben!

Anonym sa...

Hm, jag ska prova att kalla grabben för diskmaskin. Önskar att han var lite bättre på personlig tränare-biten...

Anonym sa...

bah! allt är ju inte guld och gröna skogar, nån måste ju hålla anticimex borta ;-)

2 månader kvar, sen hoppas jag allt blir bättre. då har vi en lite mer elektrisk diskmaskin än mig!

MarathonMia sa...

Grabben: Men den maskinen kommer Puma aldrig att släpa med sig ut i löparspåren :-)

Anonym sa...

MMia:

Får nog skaffa en sån maskin oxå! :-)

MarathonMia sa...

:-)

Karin. sa...

Snygg grabb ;) Kul blogg att läsa också!