23 oktober 2008

Tor 23 okt (forts.): 50min repris

Har jag gjort detta förut?

50 min löpning

Kvällens runda gick på rutin. Jag har nämligen sprungit den flera gånger den här veckan. Och gått. Därför går inte de 50 löpminutrarna till världshistorien som de mest spännande. Men ibland gäller det att inte tänka för mycket utan "just do it".

Det är lättare att "just do it" när man har något intressant att fundera på eller bra musik att lyssna till. Jag hade varken eller. Batterierna till min IPod var slut och jag orkade inte tänka på att jag gärna skulle vilja köpa en BMW 1-series cab. Jag vill inte tänka på det nu när jag måste betala för en massa andra saker. Som möbler och sådant. Resten av rundan sprang jag och tänkte på att det är svårt att uttrycka min glädje över att äntligen ha sett vår nya lägenhet. Den är jättefin. Det är bara lite svårt att ta till sig. Och det där med nyproduktioner. Alltså, om man vill ha sitt hem exakt som man själv vill så ska man inte köpa en nyproduktion. Man får aldrig spikhålen där man vill, och man får faktiskt inte välja exakt det kakel man vill. Och om man väljer det ändå så kostar det typ 100% mer än det skulle gjort annars. Sådant springer jag runt och tänker på.

Här sprang jag och det var inte så jädrans spännande.

Inga kommentarer: