01 februari 2009

Ny vecka!

Om 2 timmar är det dags!

Vecka 6

Förra veckan var ganska tråkig. Det är vad jag sa till min PT. Han undrade varför. Jag svarade att det var för att det inte hände något med pulsen. All min träning var lågintensiv. Inte en endaste pulstopp mot 90%.

Men om 2 timmar är det dags. Då börjar en ny vecka! Och det ska bli skitjäkla skoj! Jag ska visserligen fortsätta mina lågintensiva morgonpromenader men jag ska även slå klackarna i taket, eller pulsen snarare, vid ganska många tillfällen. Och så ska jag styrketräna lite smartare. Nilla har lovat att hjälpa mig med passning så att jag kan köra tungt.

Bästa - eller värsta - dagen blir nu på onsdag. Det ska bli skoj. Stay tuned!

4 kommentarer:

Em Löfgren sa...

tror du har en riktigt faboules vecka framför dig!! kör hårt!!

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Å den avslutas, eller i alla fall arbetsveckan avslutas, med lilla mig! Jag hoppas att du e laddad, för du kommer få köra TUNGT ;)

Anonym sa...

Har egentligen bara tre saker att säga:

Du peppar mig! Du ger mig inspiration! Du är störtskön!

Och du har fått mig att längta efter mitt distanspass ikväll. Vilken träningsglädje du har, den smittar något enormt. :-)

Puma sa...

Emliscious:
:) yes! ska vi boka in en träningsdejt??

Nilla:
åh det ska bli supersköj!!!

Veronica:
TACK! du gjorde min dag med den där kommentaren!!! spring så asfalten bränner ikväll!!