19 april 2007

ToppHälsa

Jag var så glad igår. Både nya numret av ToppHälsa och nya numret av Fitness Magazine landade på mittt hallgolv!

Den enda topptipset från topptidningen

Jag har inte läst ToppHälsa så länge. Köpte den mest som lösnummer lite nu och då förut, men sedan kom erbjudandet om fyra nummer för 49 spänn så jag slog till på en prenumeration.

Men jag måste säga att det bästa som tidningen bjöd på denna gång var Blossoms tips om hur hon dricker mycket vatten. Hon har som "regel" att dricka ett glas vatten varje gång hon kommer, och lämnar, ett nytt ställe. På så sätt undviker hon att dricka allt vatten på en gång.

I övrigt fanns det inte mycket att hämta i topptidningen (som ej ännu blivit lusläst, endast småbläddrad igenom). Såhär spontant känns det att felet med numret är att det är för brett. Det gömmer sig en barnbilaga fastklistrad på en sida samtidigt som nästa sida är dedikerad till klimakterieförändringar och hälsa. Det är för brett! Man har försökt vända sig till så många kvinnor som möjligt, i alla målgrupper, så till slut når man inte fram till någon.


1 kommentar:

Anonym sa...

Gah! varför har inte jag fått nya fitness =( bäst att den kommer imorgon, annars tänker jag morra. haha