20 april 2007

Yoga!

Allt som är gratis är gott...

Yoga på TV

Jag visste inte om det förrän jag läste nya Fitness Magazine, men TV4 har yoga i rutan varje morgon. Alldeles gratis! För den som är morgonpigg så börjar yogan kl. 05.30 (lite senare på TV4+). Jag tycker det låter helt fantastiskt! Man kanske rentav skulle testa...

Het yoga

Den som är uppmärksam har läst att jag vill testa på Bikram Yoga. Nu ska det faktiskt bli av. Nästa helg går det en bikram yogahelg av stapeln för nybörjare och jag är anmäld.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för tipset om yogan =) Jag har varit nyfiken på detta väldigt länge och har anmält mig jag oxå!

Puma sa...

hej ytz! idag är det pt-dag för dig!! jag försökte spana in cecilia eftersom jag kors i taket ändå var på tule men jag såg ingen cecilia. attans! kul att du anmält dig!!! (och riktigt roligt att du gillade pulsspinningen!)

Anonym sa...

Du får väl ta dig ner till Tule i em istället, jag PT:ar kl 16 (mina fasta tider med Cecilia är måndagar 08 samt fredagar 16). Häng gärna med nån gång =)