27 september 2007

Benträning

Ibland blir jag sådär otroligt inspirerad.

Benträning

Träningsinspiration kan komma vid vilka tillfällen som helst. Det kan vara en riktigt bra låt man hör. En fräck musikvideo. Ett bra TV-program (ja faktiskt). Eller blogginlägg.

Jag tänker särskilt på ett speciellt blogginlägg. För igår träffade GymGlam kolossalt rätt i mitt träningshjärta när hon la upp ett benträningsprogram på sin blogg, och dessutom kompletterade med en video med rörelserna.

Programmet ser tufft ut. Toppenbra. Perfekt för mina skidåkarben som jag hoppas kunna ta till mina gamla Whistlerhemtrakter i vinter.

3 kommentarer:

Sporty Spice sa...

Såg också det och övningarna är jobbiga. Själv har jag hoppat grodhopp (och fått en och annan konstig blick) på gymmet i åratal Grymt! Gillar hennes utfallsgång, den ska jag börja med och kompettera till min enbensutfall på pilatesboll.

Såg du föresten barmarksartiklen i senaste numret av I Form?

Puma sa...

Sporty:
Japp, såg den! Verkar som kul träning. Jobbigt som sjutton kan jag tänka. Får dra med grabben ut och axeltacklas lite. :-)

Anonym sa...

Åååå vad roligt att höra att du blev inspirerad! Vad gulligt av dig att länka till träningsprogrammet! :o)