26 september 2007

Katastrof!

Men åh!

Katastrof

Jag var på väg till gymmet efter jobbet (hade ju laddat med muffins och allt) när jag kom på att det enda jag skulle komma ihåg imorse var att ladda min IPod på jobbet. Tror ni jag hade kommit ihåg det? Nej.

Att springa intervaller på löpband utan något i öronen, när jag ställt in mig på att lubba loss till bra musik, går liksom inte. Jag är skitkass på att ställa om mig när det gäller träning

Jag kan inte köra ett bra cardiopass på konditionsmaskin om mitt tänkta gruppass skulle vara fullt. Inte heller kan jag spontantköra ett bra styrkepass eller köra stenhårt utan att jag tänkt ut vad jag ska göra - innan. Och att gå till gymmet utan den tänkta musiken är som att gå till gymmet utan skor och sport-bh. Helt värdelöst helt enkelt.

Det får bli lite löpning utomhus istället. Om några timmar när IPoden är färdigladdad... Jag tänker mig ordentliga fartlekar eller lite backträning. Jag vill ha puls!

Inga kommentarer: