02 november 2007

PANIK!

Sitter och ska boka SATS-klasser och upptäcker i ren förskräckelse att mitt kort gick ut i förrgår. Panik! I ren desperation har jag pratat med både kundservice och företagssäljet. Det är ju katastrof om jag inte kan boka några klasser de närmsta dagarna! Hur ska jag överleva?

Samtidigt som jag skräckjagat konstaterat fakta skrattar jag också åt mig själv. Hur desperat får jag egentligen tillåta mig att bli? Är jag beroende? Borde jag åka in på rehab? Det skulle jag gärna göra. Bara det finns ett SATS i närheten....

5 kommentarer:

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

JA, det är katastorf *skrattar*
Hoppas det löste sig på det allra bästa sätte i alla fall!

Nu har jag omplannerat lite *s* Dubbelspinning på måndag e BOKAD!

Puma sa...

Nilla:
Ja - men det är faktiskt panik!!! Jag har ringt 3 personer på sats och alla som jag bör prata med är på något jäkla möte och tänk om de också har halvdag som annat folk verkar ha?? Och tänk om jag inte kan boka på måndag och om det är fullt på klassen så att ni får ha en massa kul men inte jag - inse katastrofen!!!! haha. Bara för att jag är så uppe i varv tänker jag också ta halvdag, ja, eller alltså gå till gymmet vid lunch och träna och sen åka hem och jobba i alla fall.

Anonym sa...

Jag förstår din panik, tro mig...

Mjölksyra sa...

*asgarvar* (åt dom sista meningara i inlägget alltså.:)

Anonym sa...

"Borde jag åka in på rehab? Det skulle jag gärna göra. Bara det finns ett SATS i närheten...."

Hihihihi! Humor!