19 februari 2008

Gratis är gott

Gratis är inte godast men väl gott.

Lifestyle + World Class

Köper man en tidningen LifeStyle eller LifeStyle Health & Beauty (tyvärr är de lika dåliga bägge två...) får man träna och sola gratis på World Class i tre veckor.

Nilla har redan provat. Häromveckan var jag och köpte mig ett nummer. Oturligt nog för min del följde det inte med något träningskort trots att tidningen var inplastad, men några telefonsamtal ska väl se till att även jag får träna några veckor på det World Classgym som faktiskt bara ligger ett stenkast från mig. Jag vill bland annat testa den omtyckta afrodansklassen!

Santa Maria

Jag har ganska många förpackningar Santa Maria spicemixar i kökskåpet. På SATS Hötorget har man fått dem gratis under någon veckas tid. Eftersom jag tar med mig en påse varje gång jag är där har det således blivit en bunt... Nu kan här lagas asiatisk mat så det står härliga till!

8 kommentarer:

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Pssst... 18 va *garvar* så förvirra dig nu inte in i asiatsika ångor allt för mycket ;)

Löpning & Livet sa...

Haha, jag känner igen det där :)

Anonym sa...

Köpte Lifestyle Hälsa & Skönhet för ett litet tag sedan också! Viilken skittidning alltså!!

Anonym sa...

inte illa med 3 veckors gratisträning! afrodansen måste du bara prova, enligt mig det roligaste passet som finns! tror du kommer gilla det! :)

Ebba sa...

Skitbra att få gratissaker ju =)

Anonym sa...

Du har så rätt..

House Of .... sa...

är de goda då?=)

Anonym sa...

haha.. har oxå ett gäng sånna hemma i skåpet nu. Tror jag kommer tröttna på indisk mat snart!