17 februari 2008

Känslor

Jag försöker känna efter, men känner inte så mycket. Ska man inte känna sig tröttare än såhär efter en massa timmars längdåkning? Det känns inte som om kroppen jobbat. Förbrukat kalorier. För jag var väl faktiskt trött igår?. Eller var jag helt enkelt "bara" kall och nedkyld och inte alls så trött som jag trodde? Jag vill ju känna mig trött! Jag vill känna att jag jobbat och tagit ut mig ordentligt. Jag vill känna mig värd vilan som väntar imorgon (eftersom jag inte kan komma på någon träning som passar ett ont knä). Jag har i alla fall tvättat håret. Omsorgsfull styling kan jag kosta på mig när det inte blir någon träning.

3 kommentarer:

Felicitas sa...

Åh, förstår att det känns jobbigt.. :/ Men jag tycker att du har gjort en superprestation ändå!!!!

Karin sa...

Du var nog riktigt trött i lördags, precis som du kände då. Men så mkt som du tränar, och är vältränad, så återhämtar ju sig kroppen rätt bra med! Det är något att vara glad för =)
Hoppas knäet känns bättre idag. Vi ses ikväll!

Ebba sa...

Jag tycker att du var superduktig som genomförde så pass många mil som du gjorde! =) Hoppas att knät blir bra snart.