30 maj 2008

!!!

Nu jäklar.

What a feeeling!

Nyss hemkommen med den härliga fredagskänslan ända ut i fingertopparna fick jag ett fantastiskt sms från Sparthatlon-Fredrika. Det hon skrev, och sättet hon skrev det på, gör att benen vill springa igång NU.

Men eftersom det inte går ska jag sätta stereon på högsta volym, laga pannkakor så det fräser kolhydrater i hela köket och knapra salta pinnar tills saltbalansen slår klackarna i taket. För jag håller med det Fredrika skrev: "FAN VAD DET SKA BLI SPÄNNANDE!!!". Jag kunde inte sagt det bättre själv.

(Ville egentligen lägga upp ett sjuhelsikes jäkla trumsolo men jag hittade inget bra nog)

3 kommentarer:

TheLoonyNail sa...

Den låten ligger på min playlist imorgon åxå :)

LYCKA TILL!!!!!Det kommer gå galant!

Magda Gad sa...

Stort lycka till imorgon, jag håller alla tummar jag har!

gullfot sa...

Du är så rar att jag skäms!!!

GO GO GO GO I MORGON ROCKAR VI!!!!