29 maj 2008

Galenskaper i sommar!

Jag pratar med Coola Karin på MSN. Sådant slutar aldrig bra.

Ultralopp

Det anordnas Ultravecka i Hallsberg i sommar. Jag och Coola Karin har pratat om att springa 6-dygnsloppet (på bana) men nä, det tar för lång tid. Det får bli 24-timmarslopp istället (på både bana och asfalt). Det låter som en bit kaka i jämförelse.

Jag har precis anmält mig. I rutan där man kunde skriva in speciella önskemål skrev jag "önskar gärna sol tack". Detta ska bli skitkul!

Otroligt spännande bana i Hallsberg

Otroligt spännande gång- och cykelväg i Hallsberg

Är det några fler som ska med? Detta kommer bli skitkul!

10 kommentarer:

Karin sa...

hahaha.."det tar för lång tid" precis! =)
Det ska bli superkul att göra ännu en galen utmaning!
Kram

TheLoonyNail sa...

oj oj låter spännande! Men jag fattar inte, springer man i 24 h utan att sova????

Cizzi sa...

hur går det till egentligen och vad är "ultra"?? Jag är pratar inte löparspråket än ;)

gullfot sa...

Hur cool som helst! Med det vet du ju att jag tycker :-). Själv funderar jag på att ställa upp som funktionär, i så fall blir det jag som sköter solen åt er!

Puma sa...

Nike:
Ja jag vet! Skitjäklaskoj!!

Vargungen:
Det är det som är det fina, man kan göra precis som man vill. Man kan springa första timman, vila (åka och bada, sova, shoppa) och sedan komma tillbaka och springa en timme till - man går ändå i mål samtidigt som vinnaren (som har sprungit längst sträcka, man har chip)

Cizzi:
Man är ultralöpare när man sprungit längre än en mara (jag är inte där riktigt än...)

Fredrika:
Fast... vore roligare om du sprang. Men om du lovar att fixa solen får du vara funktionär också... ;-) (jag vet ju att du har din SUM-grej!)

Anonym sa...

näääe, runt runt på samma bana låter ju megatrist. Kom med på fjällräven istället! Jag vet ju att du vill! =)

christel sa...

Häftig galenskap! Lycka till!

Anonym sa...

ni är ju inte riktigt kloka!

i juli ska man ligga på playan och göra ingenting! jag är bra på det!

MarathonMia sa...

Ni två är helt galna!

Löpning & Livet sa...

det låter lite för tråkigt för mig :) Mwn 6-timmars kanske jag testar nån gång!