04 juni 2008

Protein online

Det händer inte så mycket på jobbet idag så jag tar tillfället i akt att shoppa protein.

Gymgrossisten

Tack Gymgrossisten för att ni finns. Medan jag fastnar i snåret hos Budo Fitness intetsägande onlineshop blir jag glad och lycklig när jag surfar runt på Gymgrossisten. De får mig att vilja köpa allt, dessutom charmar de mig även med deras nyhetsbrev som är bra och personliga. Siten är lättnavigerad och informationen tillräcklig med personliga omdömen från deras "expert" och öppen kommentatorsfunktion. Det enda minustecknet är att Lean Dessert är totalslut - i alla smaker!

Jag har beställt några Paulunbarer i choklad- och nötsmak, en till proteinshaker, ett nytt långsamt protein och en (!) Starbar i blåbärssmak. Frakten är gratis över 500 kronor och min beställning slutade på lämpliga 503 kronor.

Så fort Lean Dessert kommer in köper jag det också. Frågan är i vilken smak? Choklad-kokos, chokladpudding eller vaniljglass? Någon som testat?

3 kommentarer:

Cizzi sa...

Jag brukar passa på att testa lite nya bars eller drycker när jag beställer också. Rätt som det är hittar man nått nytt gott och om inte så vet man i alla fall vad man inte ska köpa igen... Talar av tidigare erfarenhet... hehe

House Of .... sa...

hej tjejen! Ville bara komma in och säga lite hej och hoppas att allt är bra med dig, att ryggen/axeln känns bättre och allt sådant=)

stor kram Ingela

Anonym sa...

De är bra, och leveransen är ofta mycket snabb.