17 augusti 2008

Skadad!

Jag sitter här och känner mig skadad. Benen gör ont när jag sitter. Jag har nog suttit för mycket i soffan. Suttit och sett för mycket OS. Benen vill inte sitta. Benen vill röra på sig. Men de får vänta lite. OS är inte över än. (Däremot är helgen snart över, vilket i sig innebär mindre OS...)

Med OS i bakgrunden har något väckt ett gigantiskt vill ha-begär. Jag letade egentligen efter om man kan beställa de Pumasponsrade kläder svenskarna har under OS - men hittade något annat. Något är i detta fall klockorna från Puma. Jag har inte sett någon live (ännu) men på siten gillar jag modellen "fluctuation" (svart) bäst. Eller kanske "vitality" (svart). Eller kanske "indikation" (svart/chromo). Star Dust är ganska häftig också men hur man ska se tiden förstår jag inte...

Helsvart Puma vitality

Puma Star Dust - finns också i rosa...

Helsvart Puma fluctuation

4 kommentarer:

Anonym sa...

har du fått ett ha-begär? är det något nytt? :-)

Em Löfgren sa...

ojojojojojoj vilka snygga klockor!!!!!! ha-begär här med!!!

Em Löfgren sa...

ojojojojojoj vilka snygga klockor!!!!!! ha-begär här med!!!

Em Löfgren sa...

haha grabben är inne och retar dig! modigt drag! och väldigt roligt! hihi!