19 augusti 2007

Bra smörja

Axelontet har kommit tillbaka. Bästa botemedlet kommer från Thailand!

Istället för massageolja

Jag har fått ont i ena axeln igen, precis som efter båtlivet och kallbadet förra veckan. Bästa botemedlet består av två delar: en massör och thailändsk tigersalva. Jag är lycklig innehavare av båda. Men imorgon åker massören (dvs grabben) till Sydamerika, så det måste bli bättre tills dess...

Ontet är inte så illa att jag inte kan träna. Jag har kört både spinning och joggat förut när jag haft ont. Men det är inte så bekvämt precis... (så därför har jag vilat idag med - förutom en promenad på fyra kilometer)

5 kommentarer:

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Du får ta med dig kladdet till gymet gumman, så lovar jag att hjälpa dig med axeln när grabben är borta!

Anonym sa...

Ajaj, det är inte kul att ha ont. Hoppas att det går över!

Puma sa...

Nilla:
Haha ja det får jag kanske göra!

Ebba:
Ja det hoppas jag också... :-(

Anonym sa...

provat akupressur? det är så bra, och inte lika läskigt som med nålarna ;)

Puma sa...

caroline:
nä aldrig testat. var går man då? nålarna funkade ju inge vidare, inte ens med el i...