18 oktober 2007

Läsartips!

Jag beundrar förmågan att inspirera. Det är något jag försöker göra, dels med denna blogg men också i mina möten "live" med människor. Därför är det så kul när andra inspirerar mig, och rent konkret tipsar om "saker".

Läsartips

Igår fick jag två bra tips. Så kära tipsare, jag hoppas det är ok att jag delar med mig av era tips.

Susanne tipsar om hennes proteinfluffisar som hon skedar i sig på kvällen (funkar bra som variation till den vanliga gamla shaken):

"Jag blandar 1 1/2 dl sojamjölk med 1 skopa kaseinproteinpulver... Använder mig av ballongvispen till stavmixern... Sen ställer jag det i frysen en stund (ca 20 minuter) så det blir kallt... Sen mumsar å äter jag det med sked! ;)"

Carolina tipsar om lite bra musik. Jag lägger upp låtarna från You Tube nedan (Fort Minor är ingen musikvideo, men låten hörs ju ändå trots att det är scener från "Numbers" som utspelar sig)

"Fort Minor - Remember the name

Sugababes - Easy ( Ultrabeat remix)
så bra :-)"




Fortsätt tipsa - jag blir jätteglad!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Jag har flyttat till ny adress!http://ofeliakommeriform.blogspot.com/ Uppdatera i länklistan please :-) Ha en skön kväll!

Anonym sa...

kuul:) min kompis tävlingsdansar, så jag knycker lite av henne slåtar som de spelar på tävlignarna, haha ;)