04 april 2008

Träningsbloggar

Har ni sett nya samlarsiten Träningsbloggar? Kul idé. Men vem står bakom, annat än "vi på träningsbloggar". Ibland är nätet för anonymt för sitt eget bästa. Nu försöker inte Träningsbloggar sälja något annat än annonser, men om de skulle gjort det hade jag varit den första att rekommendera Redaktionens böcker i bland annat marknadsföring på nätet och hur man gör affärer via sin hemsida. Men det där är ett helt annat kapitel för en träningsblog. Lite oroväckande att jag har så så låg ranking förresten. Har inte jag nätets bästa träningsblogg eller?

Nähä...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, nä jag har inte heller många stjärnor. Undra vem som sätter betyg. Det verkar vara någon snålis för det är inte många som får mer än två...

Terese sa...

Tyckte också det var dåligt att det var en anonym avsändare. Jag blir alltid lite extra skeptisk då ...

Anonym sa...

Tack för uppmärksamheten!

Lycka till med allt!

http://www.träningsbloggar.se

Karin sa...

Jag har inte ens kollat sajten... Jag läser de bloggar jag tycker är bra. Din blogg är bra & inspirerande! =)