19 januari 2009

Veckan som kommer

Om allt går som jag vill den här veckan kommer det bli en bra vecka.

Vecka 3

Det är inte alltid det blir som jag vill. Ganska ofta blir det inte alls så. Men det är bra att ha en målsättning och att sikta högt. Om man inte når ända fram blir det nämligen ganska bra ändå. Träningsmässigt har jag planerat in styrkepass, spinningpass, 3 olika löppass, yogapass, funktionell träning/variationspass och vilodag under veckan som kommer.

Mån: 80min löpning
Tis: 55min spinning + 55min PT-cirkel
Ons: 60min yoga + 30min styrka + 55min spinning
Tor: 60min PT-styrka
Fre: 60min PT-styrka + 60min löpning
Lör: Vila
Sön: 60min morgonjogg + 55min powerstep + 30min styrka

Ikväll får ni veta vem som är denna (första!) veckans Biggest Loser. Blir det jag eller Coola K?

6 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Spännande spännande. Kan knappt bärga mig :) Heja heja båda två!

Fru F sa...

Lycka till!

Bra upplägg på "tävlingen", vinner du inte denan veckan så har du ny chans nästa. Och inget är väl så motiverande som revansch?

Anonym sa...

Roligt, vad blir det för yoga? Kram

Puma sa...

Anna:
jag kan knappt bärga mig heller!! :)

Ulrika:
Precis, man hamnar aldrig efter liksom. Och den som förlorar får ett försprång den nya veckan iom "straffet".

Anonym:
Poweryoga. Känner mig väldigt tillfreds med att jag bör ha 1-2 lugna pass i veckan (typ yoga) och att jag faktiskt vill det. Nu ska jag bara lära mig älska den träningsformen. För jag vill, jag vill, jag vill!!!

Miss Agda sa...

Jag önskar att jag både hann o hade motivation till att träna lika mkt som du! Saknar mina aktiva(re) tider då jag läser detta samtidigt då jag grymt imponeras av din energi!

Ps: Vill du fortfarande beställa en silverbricka? Jag kan isf göra den redan nästa måndag om du vill. Har du funderat på text isf?
Kram

Anonym sa...

va? ska du vila på lördag? hur ska jag då komma iväg?