12 januari 2008

SATS Bokning

Eftersom lördagens TV-tablå inte innehåller några höjdare gör jag något riktigt roligt.

Planering

Finns det något bättre än att gå igenom kommande veckans dagar. Bläddra bland inplanerande jobbmöten och kvällsaktiviteter och klämma in små guldkorn i form av tuffa träningspass.

Att scrolla bland passen på SATS är enkelt. Jag väljer ut mina favoritanläggningar (de som är närmast jobbet) och väntar med föväntan medan sidan uppdateras med vilka pass som går just där. Och framförallt - vilka instruktörer som leder passen.

Tack SATS för att vi kan boka våra klasser. Men vill man gå på yoga på måndag på Zenit blir det svårt. Klassen är full och 25 personer står redan i kö...

Jag håller mig till mina favoritinstruktörer. Vågar nästan inte prova några nya. För jag vet hur otroligt roligt och inspirerande och alldeles fantastiskt underbart det är med en riktigt bra instruktör. Och hur trist och tråkigt och långsamt det kan bli med en kass instruktör.

Nästa vecka blir en riktig utmaning. Slutspurten innan min tiodagarsresa till Kanada. Det kommer bli tufft och det kommer att göra ont. Framförallt i cykelbaken. Men det kommer bli så roligt och så svettigt att jag sitter här och önskar att det snart vore måndag. Men först ska jag springa långpass. Imorgon.

7 kommentarer:

Helen sa...

Ah men va du är duktig å tränar iofs har jag två småttingar här hemma så tiden finns inte riktigt.. men härligt jobbat ååså resa till kanada.. kan väl inte bli bättre, trevlig blogg förresten ha d gött//Helen

Helen sa...

ja du snö å snö.. vi fick massor. gjorde värsta snygga snögubben jag å sonen.. men nu så regnar det. så imorrn är väl allt borta igen.. blir såå less.....
får man länka till din blogg kanske?

Unknown sa...

hur kommer det sig att du reser så mycket?

Puma sa...

Helen:
Jag vill också ha snö! Vi kan byta!! Du får gärna länka. :-)

Sofia:
Reser för att jag älskar det. Har bott en del utomlands så halva min bekanstkapskrets finns utanför Sveriges gränser. Så nu gäller det att hälsa på dem lite nu och då. Facebook och mail i all ära men live är roligast. :-)

Anonym sa...

Kanada? *avundsjuk*

Ulrika sa...

Tack för peppningen! :)

Kram!

Anonym sa...

Roligt att du är så nöjd med Sats. Jag jobba själv som instruktör där och blir så glad när jag hör och läser om sådana människor som dig!
Grym blogg - wow, ruskig impad över din levnadsstil - hoppa många tar efter dig!

Lycka till vidare med allt!

Kram,
Sats-instruktören GBG