13 februari 2008

Sämsta musiken

När jag tränar är det något otäckt som händer.

Bästa musiken

Jag kan inte träna till sofistikerad musik. Det måste vara enkel beat. Gärna låtar med lite eurotrashvarning. Min brorsa försöker få mig att gilla snygg hiphop och fransk rap men det går inte. Jag måste ha snabbare kickar till hjärnan. Typ Basshunter. Det (Boten Anna/Now You're Gone) är en låt man lätt blir knäpp på. Totalt osofistikerad. Men oj oj vad den funkar bra att träna till!



Psst... vill man testa hur det funkar att träna till den i verkligheten rekommenderar jag Tereses spinningpass!

8 kommentarer:

Anonym sa...

BassHunter är grymt skön att träna till!! Låten är bra för övrigt oxå..

Anonym sa...

Här har vi en tävling som passar alla träningsglada människor. Tävlingen passar stillasittande också måste jag tillägga. Kika in här:
http://junitjej.blogg.se/1202915322_vinn_starbars.html

Anonym sa...

Svar till Puma: Nu vet jag inte hur blogspot fungerar, men på blogg.se, så laddar man upp bilden i ett inlägg. Markerar den och skapar en länk. Om det inte fungerar, hänvisa bara till denna länk i ett inlägg:
http://junitjej.blogg.se/1202915322_vinn_starbars.html

Terese sa...

Ska du gå på Glenns klass imorrn?? Jag ska. Kan tyvärr inte lova min toppenmusik, men min älskling har ju bra musik också.

Anonym sa...

Här får du ett par catchiga låtar som jag gillar att träna till:
http://www.youtube.com/watch?v=TQi4a8xn2Ao

Och här får du en till:
http://www.youtube.com/watch?v=3xikOFwaidY

Erika sa...

Haha, jag som nästan skämts över att "Now you're gone" kickar igång adrenalinet. Har en annan favorit som höjer motivationen när jag ska sätta igång att springa på bandet: gamla klassikern "Queen of love" med Basic Element. Jag är en sucker på gammal musik också :)

Puma sa...

gisele:
jag tror vi är många som tycker det - i smyg. :-)

terese:
jag står på kö!

elin:
haha tack! catchiga var bara förnamnet...

erika:
den måste jag googla! :-)

Anonym sa...

Du skulle ha så grymt svårt med mina cykelpass. ;)