27 augusti 2007

Runners Store

Jag tycker det är värt att gå till en "riktig" butik, för att få hjälp med den löparskor som passar just mig.

Runners Store

På Vasagatan i Stockholm (mitt emot Centralen) ligger Runners Store. Affären drivs av elitlöpare - och här jobbar de som kan sin sak. Just därför är det hit jag går när jag köper löpargrejer. Det känns väldigt skönt att kunna fråga saker (om skor, om löpsteg och om annan utrustning) och faktiskt kunna lita på att personalen kan sin sak (istället för de standardsvar som ges på t.ex. Stadium och InterSport).

Är du med i Puls får du dessutom 10% rabatt på hela sortimentet.


Stadium & InterSport

Misstolka mig rätt. Jag gillar Stadium och InterSport också. Särskilt Stadium - här är jag storkonsument. Här köper jag gärna mina träningskläder, för det är ofta bra priser och erbjudanden. Men, om jag behöver råd och tips, tar jag det osäkra före det osäkra och går någon annanstans. Rätt utrustning är viktigt för mig.

Inga kommentarer: