05 september 2007

Hogengård of Sweden

Är som vanligt på jakt efter bra träningskläder...

Hogengård of Sweden

I Runner's World hittade jag en annons för Hogengård. Men eftersom jag aldrig hört om dem förut bläddrade jag vidare.


Men stopp ett tag... vad stod det egentligen i annonsen? 10% rabatt på sport-bh och bäst i test i Friskispressen. På ett litet ögonblick blev Hogengård of Sweden plötsligt intressant.

Jag tror faktiskt att jag ska beställa en sport-bh härifrån. Och anger jag koden RW07 får jag ju faktiskt 10% rabatt...

Om ni köpt från Hogengard förut, och tycker bra eller dåligt om dem - hojta till så vet jag vad jag ger mig in på!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tyvärr, har aldrig hört talas om dem! Men om du köper något så ge gärna en liten recension sedan. :-)

Anonym sa...

Inte heller hört talas om, men 10% är ju bra :D Och om sedan Friskispressen rekommenderar dem är det nog helt ok att beställa därifrån :)

Anonym sa...

alla säger att deras sportis är skitbra! jag tror jag ska beställa och testa för jag är ute efter en ny sport-BH :)