26 februari 2008

Avundsjuk

Jag vill också, också, också!

I en annan del av Himlen

Nanne Grönwalls schlagerdänga "Avundsjuk" sjunger i öronen när jag läser detta och detta. Visst låter det uderbart! Ett riktigt superdupertufft spinningpass är nog bland det bästa som finns.

Spinningpassen på Hötorget, måndagar klockan 17.00 och 18.00 (framförallt det senare passet) är magiska och makalösa. Här finns en stämning som jag sällan upplevt. Det är något visst med deltagarna. Det är ett skönt härligt go och fullt ös makalös. Det skriks, tjoas och peppas. Det är en upplevelse! Och jag är avundsjuk. Jag önskar jag kunde varit där.

2 kommentarer:

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Men vet du... Pia kör exakt samma galna och mjölksyre utmanande pass på onsdag! Så du har en chans till att skrika halsen av dig! *skrattar* Å jag lovar, man skriker mycket i detta upplägg! *Nilla är raspig i rösten idag!*

Karin sa...

Mmm vi ses ju på onsdag! Men efter det blir det inte mjölksyrepass igen på ett tag. Tydligen sliter de mer. Men du får ladda till på onsdag! =) Ska bli superkul!