05 november 2007

Brämhults Blåbär/Acai

Jag har testat och tyckt!

Brämhults Superfruits

Om jag fick välja skulle jag vilja vara produktutvecklare på Brämhults. Tänk att få sitta där hela dagarna och dricka alldeles färska juicer. Utan socker. Utan E-nummer. Vilken dröm va!

Jag har testat Brämhults Blåbär/Acai. Acai är ett mirakelbär från regnskogen med en massa mineraler, vitaminer och antioxidanter. Tillsammans med vårat svenska blåbär blir det en superdryck!


Jag erkänner motvilligt att blandningen inte är supergod. Drycken är alldeles o-söt vilket inte är så konstigt eftersom det varken innehåller socker eller sötningsmedel. Men jag känner heller inte av fruktens sötma. Dock smakar den väldigt nyttig och efter en liten flaska känner jag mig väldigt hälsosam.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Du kommer att slå Katie Holmes tid med råge, inga problem!

Anonym sa...

hm.. tänkte smaka den ikväll faktiskt ;D

Anonym sa...

Vill smaka den också!

Anonym sa...

Ja, det kan jag tro. Att den inte är så söt alltså, men apelsinjuicen är jättebra!

Anonym sa...

den ska jag testa! blåbär är ju kanongott!

zandra. sa...

apelsin och jordgubb. Mumma!!

Anonym sa...

åh den vill jag emd testa. testade den andra nya de hade med spirulina. Rätt okej, och som du säger man känner sig hälsosam efetr en sån=)

Anonym sa...

Den testade jag oxå... *L* Men vill prova dom andra nyheterna oxå! Synd bara att dom är så dyra... :(

Anonym sa...

Hej,

Roligt att du tycker om Acai.
Du skall köpa en acai juice från ett företag (svenskt) som heter acaiplanet.com.
De har den abslout bästa kvaliteten.
Har själv druckit i två månader och har aldrig mått så bra. de har en koncentration av acai som är den högsta på marknaden.

Anonym sa...

grönsaker och frukt är nyttigt, men får du betala dyra pengar för det så är det bluff.

Stefan sa...

Finns att köpa acai hos till bra pris inklusive frakt

caroline sa...

Hej, är beroende av acai som ger mig energi och är samtidigt så oförskämt gott. Varje morgon äter jag en skål med acai, musli och banan. Sen är jag redo för dagen..
Bra innan ett träningspass, inte för mättande och ger energi.

Kan rekommmendera ett företag som säljer via nätet. www.acaistockholm.se