07 november 2007

Fruktkorg

Jag är överlycklig!

Fruktigt

Äntligen får mitt jobb också en fruktkorg i veckan. Den första kom idag!

Det är tokigt bra: korgen är nämligen gigantisk och fylld med clementiner, päron, äpplen, bananer och annat som är sprängfyllt med vitaminer, antioxidanter och sådant nyttigt. Men det bästa av allt är att vi bara är fyra personer på företaget.

Med en sådan fruktkorg och enligt "en frukt om dan' håller doktorn borta från stan'"-principen kommer jag aldrig behöva uppsöka läkare!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åååh, förstår att du är överlycklig! Jag hade också velat ha sånt på mitt jobb!!!!

Unknown sa...

Vi får också en enorm korg i veckan på mitt jobb, visst är det härligt! :)

Optimist!! sa...

Jag tycker att varje arbetsplats ska ha en fruktkorg.Så dyrt kan det inte vara, tänker man långsiktigt så tjänar chefen säkert på det i längden. På mitt jobb kommer det bara fram kakburkar :)

Anonym sa...

måste skryta lite! mitt jobb har färsk frukt hela veckan, levereras nytt varannan dag! =)

Prralin sa...

Åh va gott!

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Vi får frukt varje måndag, det tar ca 1 timme så är korgen slut! Så är man inte vaken måndag morgon får man vänta en hel vecka tills nästa gång!

Puma sa...

Mjölksyra:
Ja det känns hemtrevligt :-)

Mialena:
Jaaaa!

MD:
Ja kakburkar hjälper väl inte nån egentligen?

Emelie:
Wonderful!

Prralin:
Ja - päronen var riktigt bra!!

Nilla:
Jobbigt!