09 november 2007

Träningsplanering

Hjälp! Jag är vilse!

Dagens träning

Att jag är planeringsberoende märks tydligt just nu. Idag vet jag nämligen inte hur eller vad jag ska träna och det gör mig alldeles frustrerad och olustig.

Fast jag tror att jag har en plan ändå. Ikväll ska jag nämligen husera hos mina föräldrar i Nacka så förmodligen blir det en sväng till SATS Sickla (mitt gamla "vardagsrum") på vägen dit. Och kanske lite jogging förbi gigantiska villor med strandtomt och panoramafönster, hi-techbelysning längs dubbelgaragen och gallergrindar mot den välputsade vägen. Det vill säga något helt annorlunda än miljön hemma hos mig på den mest trafikerade gatan i Stockholm, med fullbylten som trillar hem från publen på kvällarna och ständig kommers runt omkring. Ombyte förnöjer.

3 kommentarer:

Terese sa...

Bor du på Sveavägen??

Anonym sa...

Jag vet inte om man kan hyra en cykel. Annars kan du väl försöka hitta en begagnad cykel som du säljer efteråt. Jag vet en kompis som gjorde så.

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Ahhh vet inte heller vad/om jag ska träna i eftermidda... funderade en stund om jag skulle ta mig an Pia's intervaller igen... eller om jag skulle avsluta veckan med lite Body Balance kanske, för att hitta lugnet *s*